آمریکا البغدادی را از بیم لو رفتن اسرار داعش کشت

به گزارش وبلاگ پلاک 9، فارس نوشت: عضو مجلس عراق گفت نیروهای آمریکایی از بیم دستگیری ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش و لو رفتن اسرار مربوط به این گروهک تروریستی او را به قتل رساندند.

آمریکا البغدادی را از بیم لو رفتن اسرار داعش کشت

حاکم الزاملی رئیس سابق کمیته امنیت و دفاع مجلس عراق نیروهای آمریکایی را متهم کرد که آنها قتل ابوبکر البغدادی را رقم زدند، زیرا از دستگیری سرنموده داعش و لو رفتن اسرار مربوط به این گروهک تروریستی بیم داشتند.

به گزارش وبگاه خبری روسیا الیوم، الزاملی اضافه نمود: با قتل البغدادی صفحه جدیدی از تروریسم داعش به سرانجام رسید و ما منتظر هستیم تا یک صفحه جدید و یک رهبر جدید ایجاد گردد.

به گفته عضو مجلس عراق، اینها شیوه ها و صفحات شناخته شده ای هستند که نهادهای اطلاعاتی آمریکا آن را دنبال می نمایند و به وسیله آن ورق را سوزانده و با قتل یا ترور و تصفیه ریشه آن را می کَنند.

الزاملی توضیح داد: این وضعیت درباره قتل ابومصعب الزرقاوی(سرنموده سابق القاعده در عراق) در سال 2010 تکرار شد، وقتی که نقش او دیگر تمام شده بود در حالی که نیروهای عراقی در آستانه دستگیری او بودند.

ارتش عراق روز یکشنبه در بیانیه ای بیان کرد که سازمان اطلاعات ملی این کشور محل اختفای ابوبکر البغدادی سرنموده داعش را شناسایی کرد و به نیروهای آمریکایی که حمله هوایی را انجام دادند اطلاع داد.

در بیانیه ارتش عراق آمده است که آمریکا عملیاتی را که طی آن رهبر داعش کشته شد، با بغداد هماهنگ نموده بود.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هم عصر روز یکشنبه در یک نشست خبری در کاخ سفید از کشته شدن البغدادی اطلاع داد.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "آمریکا البغدادی را از بیم لو رفتن اسرار داعش کشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا البغدادی را از بیم لو رفتن اسرار داعش کشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید