آشنایی با بهترین شهرهای ساحلی و زیبایی های آن

به گزارش وبلاگ پلاک 9، لحظات خوشی را در همسایگی ساحل تجربه کنید

زندگی در شهری زیبا و آرام با سواحلی دیدنی آرزوی هر شخصی است. این که محل زندگی ات مملو از زیبایی های طبیعی باشد ، خود به خود آرامش را به زندگی می آورد. اما آیا تا به حال به این فکر نموده اید که بهترین شهرهای ساحلی جهان کدام ها هستند!؟

آشنایی با بهترین شهرهای ساحلی و زیبایی های آن

حال فکر کنید که در یک شهر ساحلی زندگی می کنید؛ جایی که هر زمان که از خانه بیرون می آیید صدای امواج دریا و اقیانوس را می شنوید ، وقتی تنفس می کنید بوی دریا را استشمام می کنید و هر زمان که بخواهید می توانی به کنار ساحل بروید و بر روی شن های ساحل قدم بزنید.

همراه ما باشید تا با هم بهترین شهرهای ساحلی دنیا را بشناسیم و با زیبایی های آن ها آشنا شویم.

1- هنگ کنگ | چین

شاید اولین چیزی که با شنیدن نام هنگ کنگ به ذهن می رسد ، آسمان خراش های سربه فلک کشیده و یک ظاهر صنعتی باشد اما این پایتخت بزرگ سواحل زیبای متعددی نیز دارد که برای استراحت و فعالیت های تفریحی جزو بهترین ها هستند. در حال حاضر، 40 ساحل عمومی قابل دسترس در این شهر وجود دارد. شما می توانید سواحل متنوعی را به خاطر وضعیت جغرافیایی در شهر هنگ کنگ ببینید، که متشکل از سه قلمرو و صدها جزیره هستند. اکثر سواحل عمومی هنگ کنگ، تسهیلات خوب و فعالیت های متعدد تفریحی را ارائه می نمایند.

بهترین سواحل

ساحل خلیج ریپالس

روستای ساحلی شک او

ساحل لو سو شینگ

ساحل خلیج بیگ ویو

ساحل پویی او

2- سنگاپور

دلایل بسیاری برای دوست داشتن شهر سنگاپور وجود دارد؛ خیابانهای امن، غذاهای خوشمزه، حمل و نقل عمومی، خرید و غیره. جدا از همه اینها، این شهر نیز بخاطر سواحل زیبایش معروف است. سواحل مصنوعی و طبیعی در این شهر وجود دارند. سواحل عمده سنگاپور، در بخش شرقی سنگاپور و جزیره سنتوسا واقع شده اند. تسهیلات تفریحی، دسترسی به استراحتگاه ها و رستوران ها نیز، دیدار از ساحل سنگاپور را ارزشمند ساخته است.

بهترین سواحل

پارک ساحلی سمباووانگ

پارک ساحلی شرقی کنار دریا

ساحل چانگی

ساحل پونگول

3- کیپ تاون | آفریقای جنوبی

کیپ تاون که دومین شهر پرجمعیت آفریقای جنوبی بعد از ژوهانسبورگ است ، در امتداد خطوط ساحلی درخشنده اقیانوس های هند و اطلس از محدوده وسیعی از سواحل زیبا برخوردار است. در پشت کوهستان های خوش منظره ، سواحل درجه یک کیپ تاون بهترین مکان برای تماشای غروب درخشان خورشید و ورزش های مفرح است. تابستان، بهترین زمان برای دیدار از سواحل کیپ تاون است. شما می توانید از تابش طولانی تر خورشید در تابستان کیپ لذت ببرید.

بهترین سواحل

سواحل کالیفتون

خلیج شنی (سندی بی)

ساحل لیاندودنو

خلیج کمپس

ساحل بولدرز

4- سیدنی | استرالیا

زمانی که از #بهترین سواحل استرالیا صحبت می گردد، احتمالاٌ سیدنی در صندلی اول قرار می گیرد. این شهر سواحل زیبای زیادی دارد. در حقیقت، سیدنی یکی از بهترین سواحل دنیا را دارست. همچنین، دسترسی به سواحل در سیدنی خیلی ساده است ، چرا که این سواحل بسیار به شهر نزدیک هستند. بعضی از زیباترین سواحل سیدنی، از جمله باندی، منلی، کوجی و کوئینزکلیف، در سراسر دنیا مشهور هستند. سواحل سیدنی در مورد تسهیلات و خدمات عمومی استثنائی هستند. آنهایی که راهی ساحل هستند، می توانند از مناظر زیبای ساحلی، غذای دریایی خوشمزه و فعالیتهایی همچون قدم زدن در ساحل، شنا، غواصی و قایق رانی با کایاک لذت ببرند.

بهترین سواحل

ساحل بوندای

ساحل منلی

کوئینزکلیف

ساحل کوجی

ساحل بالمورال

5- بارسلونا | اسپانیا

شهر جادویی بارسلونا، با حدود 5 کیلومتر طول خط ساحلی، در کنار دریای مدیترانه واقع شده است. هفت ساحل شنی که به خوبی حفظ شده اند، در این شهر قرار دارند. در حقیقت، تا قبل از سال 1992 سواحل بارسلونا به دست کارخانه ها تسخیر شده بود و مردم و گردشران نمی توانستند از این سواحل لذت ببرند تا این که در جریان بازیهای المپیک 1992 که برنامه های توسعه شهر در بارسلونا اجرا شد این صنایع و کارخانجات به بخش های دیگری از شهر نقل مکان کردند و به این ترتیب زمینه برای استفاده عموم از این سواحل فراهم شد؛ از جمله اینکه به 2 ساحل از سواحل قبلی امکاناتی را اضافه کردند و 5 ساحل جدید به وجود آوردند.

امروزه، شهر بارسلونا بخاطر سواحل زیبایش، جدا از معماری منحصر به فردش، مشهور است. سواحل بارسلونا، تمیز بوده و هر نوع تسهیلاتی را ارائه می نمایند.

بهترین سواحل

بارسلونتا

مار بلا

نوا ایکاریا

بوگاتی

ساحل اوکاتا

منبع: الی گشت

به "آشنایی با بهترین شهرهای ساحلی و زیبایی های آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین شهرهای ساحلی و زیبایی های آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید